Dag 12

1 Crossed leg crunch 3x 10 per kant

 

Benen strekken, leg vervolgens je linker enkel op je rechter knie en trek je rechterbeen in totdat je rechte voet plat op de grond ligt. Plaats je handen naast je hoofd (zie film) en draai met je tegenover gestelde elleboog (rechter) naar je linker knie. 1 set is 10x één kant en daarna 10x de andere kant. Gevorderde 3x 20 

 

2 Side crunch 3x 10 (10 links en 10 rechts)

 

Armen gestrekt boven je hoofd, benen gebogen en kom met een roterende beweging om hoog. Raak zo ver mogelijk de grond aan.

 

3 Leg raises: 3 x 20

 

Ga op de grond liggen armen naast je zij of je handen onder je billen (wat je fijner vindt). Met 2 benen 2 tellen om hoog tot dat je voeten even ver zijn als je heupen. Breng je benen naar beneden. Zorg dat je benen gestrekt blijven. Voor minder weer stand kan je je benen buigen.

 

4 Mounthain climber 3x 20 (links en rechts is 1):

 

Ga in de plank positie staan vanaf je handen. Buig 1 knie naar je borst en houd deze 2 sec vast. Vervolgens je andere been.

 

Succes 👊💪✅